شرکت ایران ذوب
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

برگزاری مراسم بزرگداشت دهه مبارک فجر و افتتاح پروژه افزایش ظرفیت برق در شرکت ایران ذوب

خانه - اخبار ایران ذوب - برگزاری مراسم بزرگداشت دهه مبارک فجر و افتتاح پروژه افزایش ظرفیت برق در شرکت ایران ذوب

روز چهارشنبه ۲۰ بهمن ماه مراسم بزرگداشت دهه مبارک فجر و افتتاح پروژه افزایش ظرفیت برق با حضور مدیران و مسئولان بلندپایه شهرستان فلاورجان و شهر اشترجان در شرکت ایران ذوب با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، برگزار شد.
در این مراسم مدیرعامل محترم شرکت ایران ذوب ، جناب آقای مهندس قریشی، ضمن خیر مقدم به مسئولان محترم شهرستان، گزارش کاملی را در خصوص مراحل مختلف این پروژه که به منظور افزایش ظرفیت برق شرکت توسط توان کامل داخلی صورت گرفته و به طبع آن منجر به افزایش تولید و بهره وری گردیده اشاره نمودند و رسیدن به خودباوری را از مهمترین دستاورد های انقلاب اسلامی دانستند.
ایشان همچنین در خصوص پروژه دستگاه قالبگیر اتوماتیک که اخیرا افتتاح گردید توضیحاتی ارائه نمودند.
در ادامه مراسم نیز مدیران و مسئولان محترم شهرستان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، از دستاورهای مهم شرکت ایران ذوب تجلیل نموده و شرکت ایران ذوب را یکی از بهترین و پویاترین شرکتهای منطقه دانسته که تعامل بسیار خوبی با مسئولان و ارگانهای مختلف شهرستان داشته و همواره رو به رشد و بهبود بوده است و هر ساله به مناسبت دهه مبارک فجر پروژه های متعددی را افتتاح می نماید. ایشان در انتها برای مدیران و کارکنان شرکت ایران ذوب آرزوی موفقیت کرده و پروژه افزایش ظرفیت برق شرکت را افتتاح نمودند.

روابط عمومی شرکت ایران ذوب🌐

امتیاز دهی به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت مشاوره تخصصی رایگان با ما درتماس بگیرید...

نمایش ویدیو درباره گلوله آسیا | گلوله آسیاب بالمیل | ایران ذوب