شرکت ایران ذوب
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

 سیلپبس و بولپبس ها (آسیاب)

در آسیاهای مختلف بعضا به جای استفاده از گلوله بالمیل از اشکال دیگری برای خرد کردن مواد استفاده می گردد، که یکی از این اشکال استوانه یا سیلپبس ها هستند. سیلپبس و بولپبس ها در خیلی از آسیاهای سیمان یا مواد کاربرد دارند.
سیلپبس ها به عنوان مواد خرد کننده به شکل استوانه های مخروطی هستند و در آسیاب های گلوله ای استفاده می شود. برخی از طراحان آسیاب ترجیحاً به جای گلوله از سیلپبس استفاده می کنند و به همین خاطر این محصولات مشابه گلوله ها در آسیاب ها مورد استفاده قرار می گیرند. به خاطر شکل هندسی استوانه ای، سیلپبس ها سطح وسیعتر و دانسیته بالک بیشتر در مقایسه با گلوله های با ابعاد و وزن مشابه دارند. سیلپبس ها حدود  ۱۵درصد سطح و حدود  ۱۰درصد دانسیته بالک بیشتر در مقایسه با گلوله های با جرم مشابه دارند. سیلپبس ها در آسیاب هایی که نیاز به دانه بندی خاص با مش خاص هست استفاده می گردند.
 

 سیلپبس و بولپبس ها (آسیاب) ایران ذوب

خرید و قیمت سیلپبس و بولپبس ها

شما می توانید در این صفحه تمامی اطلاعات مربوط به سلیپبس و بولپبس (آسیا) را مشاهده کنید و برای دریافت قیمت و خرید سیلپبس(آسیا) و بولپبس با شماره ۰۹۱۳۲۱۲۱۸۶۰ تماس حاصل فرمایید. 

ابعاد گلوله سیلپبس و بولپبس

در شرکت ایران ذوب سایزهای مختلفی از این محصول تولید می گردد که عبارتند از:

  • ۱۲×۱۲
  • ۱۶×۱۶
  • ۱۹×۱۹
  • ۲۲×۲۲
  • ۲۵×۲۵
  • ۳۰×۳۰
عضاً در برخی از آسیاها اشکال دیگری نیز به کار گرفته می شوند ( مانند مخروط ناقص ) که به بولپبس شهرت دارند که دارای سه بعد می باشد مثلاً : ۲۵*۲۸*۲۸

ابعاد گلوله سیلپبس و بولپبس

واحد کنترل کیفیت و آزمایشگاه کارخانه ایران ذوب

این واحد با بهره گیری از کلیه تجهیزات لازم به انجام آزمایشات ضروری جهت کنترل کیفیت فرایند می پردازد. آزمایشگاه شرکت ایران ذوب با بهره گیری از دستگاه هایی از قبیل کوانتومتری، متالوگرافی سختی سنجی و …. و همچنین دستگاه های تست استحکام ، عبور گاز و رطوبت و دانه بندی ماسه از ابتدای ورود مواد اولیه تا لحظه خروج محصول را تحت نظارت خود داشته و کلیه فرایندهای مربوط به تولید را مورد بارزسی قرار داده و در نهایت پس از طی شدن کلیه این مراحل و انجام تست های PT,UT , MT و …. در صورت تایید، مجوز ارسال محصول را صادر می نماید.
آزمایشگاه شرکت ایران ذوب دارای گواهینامه ES 856 از اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اصفهان، بوده و بعنوان آزمایشگاه مرجع در کشور شناخته می شود.

واحد کنترل کیفیت و آزمایشگاه شرکت ایران ذوب

کاربرد سیلپبس و بولپبس

محصولات بیشتر در آسیابهای تر و خشک ، آسیاب های خرد کننده سنگ آهن و کربنات کلسیم و بوکسیت و…. استفاده میگردد
 

تولید سیلپبس و بولپبس در کارخانه ایران ذوب

شرکت ایران ذوب اولین و بهترین تولید کننده سیلپبس و بولپبس در ایران می باشد. این گلوله ها از جنس چدن پرکروم با خاصیت ضد سایش بوده و مهمترین محصول تولیدی شرکت ایران ذوب، با حدود ۴۰ سال تجربه می باشند. گلوله های فلزی شرکت ایران ذوب دارای کمترین میزان سایش در مقایسه با دیگر نمونه های مشابه موجود در بازار و قابل رقابت با گلوله های تولیدی شرکت های معتبر جهان از قبیل شرکت موگاتو بلژیک می باشد.

به گواه مشتریان، شرکت ایران ذوب دارای رکورد نرخ سایش ۶.۳ گرم بر تن بوده که بسیار بهتر از استاندارد جهانی تعیین شده برای این محصول است.

تولید گلوله آسیاب در کارخانه ایران ذوب

آدرس کارخانه : اصفهان – اتوبان ذوب آهن – شهرک صنعتی اشترجان – خیابان ششم – پلاک ۵۷ کارخانه ایران ذوب

آدرس دفتر : اصفهان – خیابان دانشگاه – کوچه ۱۳ (شهید خوشاب) – پلاک ۱ – ساختمان ایران ذوبس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت مشاوره تخصصی رایگان با ما تماس بگیرید...

نمایش ویدیو درباره گلوله آسیا | گلوله آسیاب بالمیل | ایران ذوب
۴/۵ - (۲ امتیاز)