شرکت ایران ذوب
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کسب عنوان برتر تولید ملی کشور توسط شرکت ایران ذوب

خانه - اخبار ایران ذوب - کسب عنوان برتر تولید ملی کشور توسط شرکت ایران ذوب

شرکت ایران ذوب در چهاردهمین جشنواره تولید ملی ، افتخار ملی موفق به کسب عنوان برتر کشوری در گروه شرکت های تولیدی صنایع فلزی گردید و تندیس و لوح تقدیر دریافت نمود.

چهاردهمین جشنواره تولید ملی ، افتخار ملی با هدف تقدیر از مدیران واحدهای برتر صنعتی از سوی خانه صنعت و معدن در مرکز همایش های بین المللی صداو سیما برگزار شد . در این مراسم، محمدرضا نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت، غلامحسین شافعی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و سید کامل تقوی نژاد معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی و سید عبدالوهاب سهل آبادی رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران و امیری اصفهانی قائم مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه سخنران اصلی بودند که با حضور تولیدکنندگان، صنعتگران و فعالان اقتصادی برتر سراسر کشور و به میزبانی خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در مرکز همایشهای صداوسیما برگزار گردید.

مهندس قریشی مدیرعامل شرکت ایران ذوب که به دعوت خانه صنعت و معدن و تجارت ایران در این مراسم حضور داشت لوح تقدیر و تندیس طلایی
تولید کننده برتر صنایع فلزی کشور را در حضور مهندس نعمت زاده وزیر صنعت و معدن و تجارت دریافت نمود.
گفتنی است تندیس طلایی تولید ملی پس از بررسی های صورت گرفته توسط خانه صنعت و معدن و تجارت ایران از تمامی بخش های شرکت ایران ذوب در سال جاری به این شرکت تعلق گرفته است.

 

امتیاز دهی به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت مشاوره تخصصی رایگان با ما درتماس بگیرید...

نمایش ویدیو درباره گلوله آسیا | گلوله آسیاب بالمیل | ایران ذوب