دومین جلسه از سلسله نشست‌های هم‌اندیشی و هم‌افزایی مسئولان روابط عمومی شرکت‌های توکافولاد برگزار شد.

ایران ذوب - اخبار ایران ذوب - دومین جلسه از سلسله نشست‌های هم‌اندیشی و هم‌افزایی مسئولان روابط عمومی شرکت‌های توکافولاد برگزار شد.

به میزبانی شرکت ایران‌ذوب؛

دومین جلسه از سلسله نشست‌های هم‌اندیشی و هم‌افزایی مسئولان روابط عمومی شرکت‌های توکافولاد برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد، دومین جلسه از سلسله نشست‌های هم‌اندیشی و هم‌افزایی مسئولان روابط‌عمومی شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد با هدف به اشتراک‌گذاری ایده‌ها، تجربیات حرفه‌ای و دستاوردهای کسب شده آنان با یکدیگر و نیز آشنایی با شرکت‌های گروه و فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود در آن‌ها، به میزبانی شرکت ایران‌ذوب از شرکت‌های گروه توکافولاد برگزار شد.

WhatsApp Image 2023 07 08 at 10.45.40

WhatsApp Image 2023 07 08 at 10.45.47

🔸بنابر این گزارش، در این نشست، مسئولان روابط‌ عمومی شرکت‌ های گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد با حضور در شرکت ایران‌ ذوب، ضمن بازدید از خطوط تولید و آشنایی با ظرفیت‎‌های تولیدی این کارخانه، در کارگاه آموزشی دو‌ساعته‌ای با موضوع «مدیریت خوشنامی برند و سازمان» و نیز «ایده‌پردازی در روابط‌عمومی» شرکت کردند‌. این مراسم با حضور مدیرعامل محترم شرکت ایران ذوب، جناب آقای مهندس قریشی و با سخنرانی ایشان پیرامون موضوع ارتباطات و اهمیت روابط عمومی در شرکت‌ ها، ادامه یافت. پس از آن، گزارش عملکرد یک‌ساله و فوتوکلیپ این اقدامات توسط مدیر روابط عمومی این شرکت ارائه گردید.

در پایان نیز مسئولان روابط عمومی شرکتهای گروه توکافولاد به بحث و تبادل نظر و به اشتراک گذاری تجارب و فعالیتهای خود پرداختند.

WhatsApp Image 2023 07 08 at 10.45.38

 

امتیاز دهی به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت مشاوره تخصصی رایگان با ما درتماس بگیرید...

نمایش ویدیو درباره گلوله آسیا | گلوله آسیاب بالمیل | ایران ذوب