اعطای نشان شرکت برتر در زمینه “اقتصاد مقاومتی” به شرکت ایران ذوب

خانه - اخبار ایران ذوب - اعطای نشان شرکت برتر در زمینه “اقتصاد مقاومتی” به شرکت ایران ذوب

به گزارش روابط عمومی شرکت ایران ذوب این شرکت موفق به کسب نشان شرکت برتر در رعایت شاخص های “اقتصاد مقاومتی” استان اصفهان شد.

 

در مراسمی که تحت عنوان اولین همایش اعطای نشان اقتصاد مقاومتی در روز پنج شنبه ۲۷ مهرماه در سالن شهید منتظری پالایشگاه اصفهان برگزار گردید از شرکتهای برتر در زمینه رعایت اصول ۲۴ گانه اقتصاد مقاومتی تقدیر شد و نشان این جشنواره به مدیران شرکتهای منتخب اهدا شد.
این مراسم که با حضور مسئولان بلند پایه کشوری و لشکری از قبیل رییس محترم سازمان بسیج مستضعفین، سردار سلیمانی، فرمانده سپاه استان اصفهان، سردار فدا، معاون محترم سیاسی استاندار، جناب آقای جان نثاری، مدیرعامل محترم پالایشگاه نفت اصفهان، جناب آقای دکتر قدیری و جمعی از مدیران و مسئولان استانی برگزار گردید ضمن اعلام نحوه انتخاب شرکتهای برتر اقتصاد مقاومتی و برشمردن شاخص های اهدای این نشان توسط دبیر جشنواره و سخنرانی سردار سلیمانی و دکتر قدیری در خصوص اهمیت اقتصاد مقاومتی در مقابله با تحریمها و لزوم درون زایی و دانش بنیان بودن شرکتها، به اهمیت وافر حمایت از تولید اشاره نموده و خواستار حمایت از شرکتهای تولیدی داخلی شدند. در نهایت از شرکتهای منتخب شاخص اقتصاد مقاومتی که از بین ۳۸۰ شرکت انتخاب شده بودند، تقدیر بعمل آمد و با اهدای لوح تقدیر به مدیرعامل محترم شرکت ایران ذوب، جناب آقای مهندس قریشی، پایان یافت.
گزارش تصویری و تیزر این رویداد را در ادامه ملاحظه فرمایید.

روابط عمومی شرکت ایران ذوب

امتیاز دهی به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت مشاوره تخصصی رایگان با ما درتماس بگیرید...

نمایش ویدیو درباره گلوله آسیا | گلوله آسیاب بالمیل | ایران ذوب