شرکت ایران ذوب
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

شکسته شدن رکورد تولید روزانه در شرکت ایران ذوب

خانه - اخبار ایران ذوب - شکسته شدن رکورد تولید روزانه در شرکت ایران ذوب

به گزارش روابط عمومی شرکت ایران ذوب، مدیرعامل این شرکت از شکسته شدن رکورد تولید روزانه شرکت ایران ذوب در تاریخ ۲۰ آبان ماه سال جاری با افزایش ۱۲۶ درصدی تولید خبر داد. مهدی قریشی افزود: با تلاشهای بی دریغ مدیران و کارگران دلسوز این شرکت، امسال توانستیم برای بار دوم رکورد تولید روزانه را در شرکت ایران ذوب بشکنیم. او با بیان اینکه آخرین بار در ۳۰ اردیبهشت ماه و با تحقق ۱۲۱ درصد از هدف تولید این امر محقق شده بود، افزود که این بار در بیستم آبانماه به ۱۲۶ درصد هدف تولید دست یافتیم و مجددا رکورد جدیدی را در تولید روزانه خود ثبت نمودیم.

مهدی قریشی افزود: بر این اساس در سال ۱۴۰۰  که به نام تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده است،این شرکت ‏موفق به ثبت رکورد‌های تولید مختلفی از جمله کسب رکورد تولید ماهیانه در شهریور ماه سال جاری نیز گردید.

مدیرعامل شرکت ایران ذوب با بیان این مساله افزود که انشاالله درصدد هستیم تا با تداوم این روند و نیز با حمایت های همیشگی مجتمع فولاد مبارکه و هلدینگ سرمایه گذاری توکا فولاد طرح توسعه شرکت ایران ذوب را به سرانجام رسانده تا بتوانیم سهم بازار بیشتری را در زمینه تامین گلوله های بالمیل و قطعات ریخته گری ضد سایش و نسوز مورد مصرف در صنایع سیمان ، معدن و فولاد کشور و نیز صادرات به کشور های خارجی کسب نماییم.

امتیاز دهی به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت مشاوره تخصصی رایگان با ما درتماس بگیرید...

نمایش ویدیو درباره گلوله آسیا | گلوله آسیاب بالمیل | ایران ذوب