شرکت ایران ذوب
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

گزارش برگزاری مراسم تجلیل از مقام شامخ کارگران گرانقدر شرکت ایران ذوب در روز جهانی کارگر

خانه - اخبار ایران ذوب - گزارش برگزاری مراسم تجلیل از مقام شامخ کارگران گرانقدر شرکت ایران ذوب در روز جهانی کارگر

♦️📣گزارش برگزاری مراسم تجلیل از مقام شامخ کارگران گرانقدر شرکت ایران ذوب در روز جهانی کارگر

روز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ همزمان با روز جهانی کارگر از کارگران گرامی شرکت ایران ذوب با اهدای گل و هدیه تجلیل و تقدیر بعمل آمد.
در ابتدای این مراسم ریاست محترم هیئت مدیره جناب آقای احمدی دارانی و مدیرعامل محترم شرکت جناب آقای مهندس قریشی و مدیران ارشد مربوطه از پرسنل محترم دفتر مرکزی تقدیر نمودند.
در ادامه نیز مدیرعامل محترم شرکت با حضور در کارخانه ابتدا جلسه ای مختصر با تعدادی از کارگران عزیز برگزار نموده و ضمن تبریک روز کارگر، پیشنهادات و انتقادات ایشان را جویا گردیدند. سپس با حضور خود به همراه مدیر محترم کارخانه و مدیران محترم واحدهای تولیدی، خدماتی و ستادی، با اهدای گل و هدیه به کارگران پرتلاش شرکت تبریک و خداقوت گفتند.

همچنین در ادامه مراسم های روز کارگر و با توجه به انتخاب آقایان علی کیانی و محمد علی یزدانی به عنوان کارگر نمونه، این عزیزان به همراه مدیران فنی و مهندسی و روابط عمومی در مراسمی که به همین منظور توسط گروه سرمایه گذاری توکافولاد برگزار گردیده بود حضور یافته و مورد تقدیر قرار گرفتند.
شایان ذکر است که در این مراسم جناب آقای دکتر سبزواری مدیرعامل محترم گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد ضمن بیان سخنانی از اهمیت کار و کارگر، به کلیه کارگران و تلاشگران شرکتهای گروه توکافولاد تبریک گفته و آروزی سربلندی و سرافرازی بیش از پیش برای این شرکتها با همت و تلاش مضاعف کارگران، نمودند.
در ادامه توجه شما عزیزان را به گزارش تصویری مراسم های روز کارگر جلب مینماییم.👇👇

روابط عمومی شرکت ایران ذوب🌐

 

امتیاز دهی به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت مشاوره تخصصی رایگان با ما درتماس بگیرید...

نمایش ویدیو درباره گلوله آسیا | گلوله آسیاب بالمیل | ایران ذوب